560
post-template-default,single,single-post,postid-560,single-format-standard,theme-stockholm,qode-social-login-1.1.3,qode-restaurant-1.1.1,stockholm-core-1.2.1,woocommerce-no-js,select-theme-ver-5.2.1,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive
Avinor assistanse app rullestolreiser

Assistanse-app på Oslo Lufthavn

I siste nummer av Handikappnytt (02/19) kan du lese at Avinor har lansert en funksjon i sin app. Der kan du kommunisere direkte med assistansepersonellet på Oslo Lufthavn. Tjenesten heter «Melding til assistanse» og ligger som et eget ikon i menyen under «På flyplassen». Appen er laget for oss som bruker assistansetjenester når vi er ute og flyr og skal gjøre det enklere å gi korte beskjeder til assistansetjenesten på Oslo Lufthavn. Den er aktuell om du ikke rekker å møte på gate 30 min før avgang, eller dersom du har landet tidlig og ingen assistanse dukker opp.

Appen virker pr dags dato kun på Oslo Lufthavn, men planen er å utvide til alle norske lufthavner. De ønsker derfor at flest mulig skal bruke appen slik at de kan samle erfaringer på hvordan dette virker. Tjenesten og appen er under kontinuerlig utvikling og apputviklerne ønsker våre tilbakemeldinger. Så da er det bare en ting å gjøre, last ned appen som kort og godt heter «Avinor».

1 Comment
  • Svend-Aage Sølvberg

    31. juli 2019at10:23 Svar

    Min kone har behov for hjelp på fly reiser

Post a Comment

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær om hvordan dine kommentar-data prosesseres.